create your own web page for free

# RECEPTION

Nowoczesna technologia w służbie eventów!

Nowoczesna
recepcja
Prosty
w obsłudze
Statystyki
na żywo
Personalizacja identyfikatorów

MECHANIZM

Goście przybywający na wydarzenie zgłaszają się do punktów rejestracyjnych. Tam otrzymują spersonalizowane identyfikatory oraz odznaczają się na wirtualnej liście obecności. 
Po zarejestrowaniu otrzymują np. SMS powitalny z linkiem do aplikacji, lub maila z podstawowymi informacjami o evencie. Organizator przez cały czas ma dostęp do pełnych statystyk eventowych. 

Mobirise

Recepcja z wykorzystaniem tabletów

jest to podstawowe rozwiązanie, w którym uczestnicy przybywający do punktu recepcyjnego w miejscu wydarzenia, podają swoje imiona i nazwiska. Hostessa, korzystając z tabletu, odszukuje uczestnika konferencji i odznacza jego obecność na liście.









Mobirise

Recepcja z wykorzystaniem tabletów z NFC

jest to bardziej rozbudowane działanie i różni się tym, że podczas procesu recepcyjnego, hostessa wydaje identyfikator, który jest przypisany do konkretnej osoby. Identyfikatory nie posiadają jednak spersonalizowanej etykiety.








Mobirise

Recepcja z wykorzystaniem komputerów i drukarek

uczestnicy przybywający do punktu recepcyjnego w miejscu wydarzenia, podają swoje imiona i nazwiska. Hostessa, korzystając z komputera, odszukuje uczestnika konferencji i odznacza jego obecność na liście. Następnie drukowana jest etykieta i uczestnik otrzymuje spersonalizowany identyfikator.







Mobirise

Recepcja z wykorzystaniem komputerów, drukarek i cube'óœ

uczestnicy przybywający do punktu recepcyjnego w miejscu wydarzenia, podają swoje imiona i nazwiska. Hostessa, korzystając z komputera, odszukuje uczestnika konferencji. Następnie tworzony jest spersonalizowany identyfikator, który aktywowany jest za pomocą cube'a recepcyjnego. Od tego momentu uczestnik odznaczony jest na liście jako obecny oraz posiada identyfikator ze specjalnym tagiem, dzięki któremu może korzystać ze spersonalizowanych atrakcji, a także może pobierać materiały i wymieniać się wizytówkami z innymi gośćmi.



KTO PYTA NIE BŁĄDZI

Nie bój się pytać! Chętnie odpowiemy na każde pytanie i opiszemy nasze możliwości.